שבעת כללי הזהב של ‘מגן מומחים’ למימוש זכויות של קצבת סיעוד

קצבת סיעוד היא סוג של מירוץ מכשולים: מצד אחד הזמן דוחק וכל חודש שעובר ללא קבלת קצבת הסיעוד פירושו כסף שיורד לטימיון. מצד שני חברת הביטוח מערימה מכשולים בדרך לקצבת הסיעוד המיוחלת, ומושכת את הזמן בטקטיקות שונות של דחייה והשהיה. כדי להגיע לקו הסיום בזמן הקצר ביותר, מומלץ להיעזר ב’מגן מומחים’ שתדאג עבורכם למימוש הזכויות שלכם. הנה שבעת העקרונות העומדים בבסיס הפעילות של החברה להשגת קצבת סיעוד ללקוחותיה.

קצבת סיעוד

כלל 1 – שרות בבית הלקוח

קצבת סיעוד ניתנת על בסיס מגבלה תפקודית או נפשית המונעת התנהלות עצמאית בחיי היומיום ומצריכה טיפול או השגחה באופן קבוע. מטבע הדברים, אנשים הזקוקים לקצבת סיעוד הם ברובם מבוגרים המתקשים מאוד בניידות, וכל יציאה שלהם מהבית כרוכה בלוגיסטיקה מורכבת. במטרה להקל עליהם, אנחנו מביאים את השירות אליהם במקום שהם יצטרכו להגיע אלינו, וכל השירות ניתן בבית הלקוח.

כלל 2 – בדיקה מקדמית של הסיכוי לקצבת סיעוד

אותה גישה של מניעת טרטורים שלא לצורך פועלת גם בשלב בדיקת התביעה. לאחר יצירת הקשר הראשוני איתנו, הנציג שמגיע לבית הלקוח מבצע הערכה מקדמית של הסיכוי לקבל קצבת תביעה על סמך הנתונים המוצגים לו. אם נראה שהתביעה חסרת סיכוי, הטיפול ייעצר כבר בשלב זה, כדי שלא להיכנס לתהליך מיותר שלא יניב תוצאות. כל זאת – ללא חיוב כספי. 

כלל 3 – שקיפות מלאה מול בני המשפחה

עבורנו, מקבל קצבת הסיעוד אינו רק תיק שצריך לפתור, אלא חלק ממערך משפחתי שלם. אנו מקפידים לערב את בני המשפחה ולפעול מולם בשקיפות מלאה בכל שלב ושלב.

כלל 4 – ליווי צמוד לאורך כל הדרך

כדי לשמור על רציפות הטיפול ולמנוע מצב שבו התביעה ‘נופלת בין הכסאות’, לכל לקוח מוצמדת מנהלת תיק אישית, המלווה את תביעת הסיעוד לכל אורך הדרך עד לקבלת קצבת הסיעוד הנדרשת.

כלל 5 – נלחמים על מימוש הזכויות שלך

הדרך למימוש זכויות בתחום הביטוח הסיעודי אינה קלה. חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם, וכמחצית מאלו שמגישים תביעת סיעוד באופן עצמאי נכשלים במימוש הזכויות שלהם. בנקודה זו אנחנו נכנסים לתמונה, ופועלים ללא פשרות למימוש הזכויות שלכם. מנהלת התיק מטעמנו דואגת לבנות את תיק התביעה באופן מסודר ולספק מענה לכל דרישה של חברת הביטוח. בנוסף, היא דואגת להכין את המבוטח לקראת הבדיקה הרפואית, שהיא אחד המכשולים המשמעותיים בדרך למימוש זכויות הביטוח הסיעודי. הבדיקה מתבצעת על ידי גורם מטעם חברת הביטוח באופן שמכוון להפיק מהקשיש ביצוע עצמאי של הפעולות הנבדקות, גם אם הדבר עולה לו בקושי ובכאבים ולמעשה אינו משקף נכונה את מצבו. הכנה מתאימה לפני הבדיקה מונעת את המכשול הזה. גם במקרים בהם התביעה נדחית, אנו לא מוותרים ומגישים ערעור בשם המבוטח. השורה התחתונה היא כי אנו מצליחים להשיג מימוש זכויות ללקוחותינו בלמעלה מ-80% מהתיקים!

כלל 6 – קבלת קצבת הסיעוד במהירות האפשרית

תהליכי תביעה ממושכים פוגעים במבוטח, כיוון שכל חודש שחולף ללא קבלת קצבת הסיעוד הוא כסף אבוד. במקרים בהם הקשיש הולך לעולמו לפני שהצליח לקבל את קצבת הסיעוד – יורשיו לא יקבלו שקל, גם אם עד עכשיו הם אלו שנשאו בהוצאות. המעקב הצמוד שלנו אחר חברת הביטוח נועד למנוע דחיות והשהיות ולגרום לכך שקצבת הסיעוד תתחיל להיות משולמת בהקדם האפשרי.

קצבת סיעוד

כלל 7 – תשלום רק על בסיס הצלחה

החל מתחילת דרכנו אנו פועלים על פי העיקרון של “הצלחת – שילמת”. התשלום עבור הטיפול שלנו בקבלת קצבת סיעוד מתבצע רק לאחר שהתביעה התקבלה, והוא מחושב כעמלה מתוך סכום הזכיה.

לבדיקת זכאות חינם - השאירו פרטים:

נגישות

לבדיקת זכאות למימוש זכויות רפואיות

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי