למה כדאי שתהיה לצידך חברה למימוש זכויות של ביטוח סיעודי?

לכאורה, השגת ביטוח סיעודי עבור בן משפחה מבוגר היא משימה פשוטה. מי שמחזיק בפוליסה של ביטוח סיעודי ומגיע למצב המחייב עזרה מתמדת, אמור לקבל קצבה חודשית של אלפי שקלים שתספק לו עוגן כלכלי הכרחי. בפועל, סיכויי הזכייה בתביעת ביטוח סיעודי הם פיפטי-פיפטי במקרה הטוב. במקום להמר על גורל יקירכם, מומלץ להיעזר בחברה המתמחה במימוש זכויות של ביטוח סיעודי.

ביטוח סעודי

כמה תביעות לביטוח סיעודי מוגשות בישראל?

על פי ההערכות, למרבית אזרחי ישראל יש ביטוח סיעודי כלשהו. פוליסות הביטוח הסיעודי הנפוצות ביותר הן אלו שנעשות במסגרת קופות החולים, כאשר לכל קופה יש הסדרים משלה עם אחת מחברות הביטוח. סוג נוסף של פוליסות, ששווקו עד 2017, הוא פוליסות פרטיות של ביטוח סיעודי. אף ששיווקן הופסק, מי שרכש פוליסה כזאת בעבר וממשיך לשלם את הפרמיה החודשית, הביטוח הסיעודי שלו בתוקף. עם העליה בתוחלת החיים, הצפי הוא שאחד מכל ארבעה קשישים יגיע בשלב כלשהו למצב סיעודי. הגדרת אדם כסיעודי קורית באחד משני מצבים – או שמצבו הקוגנטיבי-מנטלי מתדרדר ברמה כזאת שהוא מהווה סכנה לעצמו ו/או לאחרים, או שמצבו הפיזי מחייב עזרה קבועה של אדם אחר בביצוע פעולות יומיומיות. המשמעות היא שמדי חודש מוגשות אלפי תביעות סיעוד, והדבר יוצר הכבדה של ממש על חברות הביטוח. 

כמה מתוך התביעות לביטוח סיעודי מתקבלות בפועל?

בהמשך לניתוח הנתונים שבסעיף הקודם, האופן שבו מתמודדות החברות עם הצורך הגובר בביטוח סיעודי הוא דווקא להפחית את מספר הזכאים לו. נוצר כאן מצב של ניגוד עניינים ברור בין שני צדדים בעלי כוחות לא שווים: מצד אחד האדם הסיעודי, התובע את קצבת הביטוח הסיעודי כדי לממן את העזרה שהוא נזקק לה. מדרך הטבע זוהי אוכלוסיה מוחלשת וחסרת יכולת להיאבק על זכויותיה. מן הצד השני ניצבת חברת הביטוח, על שלל הכוחות המקצועיים שבה, המנסה כמיטב יכולתה לחסום את מימוש הפוליסות של הביטוח הסיעודי. התוצאה: כמחצית מהתביעות לביטוח סיעודי המוגשות באופן עצמאי – נדחות על ידי חברות הביטוח.

כיצד יכולה חברה למימוש זכויות לביטוח סיעודי לסייע בקידום התביעה?

ניקח לדוגמה את 'מגן מומחים' המתמחה במימוש זכויות לביטוח סיעודי. היתרון הגדול שלה הוא בהיכרות המעמיקה עם הביטוח הסיעודי על כל היבטיו, וביכולת שלה לפעול עבורכם מול חברת הביטוח, כשווה מול שווה. הסתייעות בחברה למימוש זכויות ביטוח סיעודי מעלה את סיכויי הזכיה בתיק לכ-85%!

הטיפול של חברת מימוש זכויות ביטוח סיעודי עוטף אתכם מרגע שהחלטתם לממש את זכאותכם לביטוח סיעודי ועד הזכיה בפועל, כולל:

  1. תשאול ראשוני: נציג מטעם החברה למימוש זכויות ביטוח סיעודי יבצע שיחה טלפונית ראשונית כדי לבדוק האם קיימת פוליסה ומה היתכנות התביעה.
  2. פגישה אישית בביתכם: נציג מטעם החברה למימוש זכויות ביטוח סיעודי יגיע לביתכם לפגישה עם בני המשפחה, במועד שנוח לכם.
  3. לאחר החתימה – ליווי אישי של מנהל/ת התיק מטעם החברה למימוש זכויות ביטוח סיעודי.
  4. הגשת התביעה לחברת הביטוח – איסוף כל החומר הרפואי הרלוונטי והגשתו בצורה מסודרת ויעילה שתקצר את משך הטיפול.
  5. תיאום מועד והדרכה לקראת בדיקת הרופא, כך שתשקף את מצב הנבדק לאשורו.
  6. מעקב עד לקבלת תשובה מחברת הביטוח.
  7. אימות ובקרה של קביעת חברת הביטוח: אם התביעה התקבלה, החברה למימוש זכויות ביטוח סיעודי תוודא שהיא אכן כוללת כל מה שמגיע, לעיתים אף באופן רטרואקטיבי. 
  8. במקרה של דחיית התביעה, החברה למימוש זכויות ביטוח סיעודי תגיש ערעור.
  9. תשלום – על בסיס הצלחה בלבד, כעמלה מתוך הסכום שהתקבל.

לבדיקת זכאות חינם - השאירו פרטים:

מגן - נלחמים בשבילך

חברת "מגן מומחים" בעלת ניסיון עשיר וידע מקצועי במימוש זכויות סיעודיות והגשת תביעות סיעוד אל מול חברות הביטוח הפרטיות. מעוניינים להגיש תביעה למימוש הביטוח הסיעודי?
צרו איתנו קשר ...

צור קשר
לבדיקת זכאות ללא עלות
השאירו פרטים:
תוכן עניינים:

פרסומים אחרונים

נגישות

לבדיקת זכאות לקבלת קצבת סיעוד

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי