יש לכם פוליסת ביטוח סיעודי בחברת הראל? כך תגישו תביעת סיעוד
אם אתם עצמכם, או הוריכם המבוגרים, מתמודדים עם התדרדרות גופנית עד כדי חוסר יכולת לבצע לבד פעולות יומיומיות ללא עזרה, יש לכך השלכות כספיות ניכרות. כאשר אדם מגיע למצב סיעודי, מדרך הטבע יש לו הוצאות על אביזרי עזר, עזרה בבית ובהתנהלות היומיומית וכדומה. הוצאות אלו יוצרות הכבדה כספית ניכרת. אם יש לקשיש פוליסת ביטוח סיעודי בתוקף של חברת הראל, כספי הביטוח יכולים לסייע בכך רבות. אבל, וזה אבל גדול – התהליך של הגשת תביעת סיעוד לחברת הראל אינו פשוט. חברת הראל, כמו כל שאר חברות הביטוח המציעות ביטוח סיעודי, אינן ממהרות לשלם את התביעה, ומערימות מכשולים בדרך לקבלת קצבת הסיעוד.
כדי לפשט את העניינים, הכנו עבורכם הסבר מקיף על הגשת תביעת סיעוד בכלל, ותביעת סיעוד לחברת הראל בפרט, באופן שיגביר את הסיכויים שלכם לזכות בתביעה.
למה עדיף להיעזר ב’מגן מומחים’ בתביעת הסיעוד נגד הראל
כל מי שניסה אי פעם להגיש תביעה נגד חברת ביטוח מכיר את יחסי הכוחות: חברת הביטוח, עם כל הידע והמומחים שלה, עושה כל שביכולתה כדי להימנע מתשלום. מנגד, המבוטח הבודד שאינו בקי בכל הפרוצדורות, עלול לגלות שתביעתו נדחתה בגלל סעיף קטן שהוא אפילו לא היה מודע אליו.
תביעת סיעוד נגד חברת הראל אינה יוצאת מגדר זה. גם אם נראה לכם שיש לכם קייס בטוח, קיים סיכוי גדול שתופתעו לרעה. הקריטריונים הנוקשים של הפוליסה, הצורך במילוי מדוקדק וחסר טעויות של הטפסים ו”מבחן היכולת” הבודק את יכולת הביצוע העצמאית של המבוטח בפעולות יומיומיות – עלולים להכשיל בקלות את תביעת הסיעוד נגד הראל ולגרום לדחייתה.
הגשה של תביעת סיעוד באמצעות ‘מגן מומחים’ שלב אחרי שלב
- פניה ל’מגן מומחים’: השלב הראשון והיסודי בהגשת תביעת סיעוד הוא לפנות אלינו, כדי שנסייע לכם להגיש את התביעה באופן היעיל ביותר.
- שיחת בירור לגבי הפוליסה: בשיחת הבירור יבדוק אחראי התיק מטעמנו האם ישנה פוליסת סיעוד של הראל בתוקף ומאיזה גיל של המבוטח.
- תשאול לגבי המצב הסיעודי: כדי לוודא שמבוטח עונה על דרישות הפוליסה מבחינה רפואית, אנו עורכים תשאול מקדים לגבי מידת התלות של המבוטח בעזרת הזולת בביצוע פעולות יומיומיות כמו אכילה ושתיה, ניידות, התלבשות, שליטה בצרכים וכדומה.
- אישור זכאות פנימי וחתימה על ההסכם: אם התשאול מעלה כי המבוטח אינו יכול לבצע באופן עצמאי לפחות שלוש מתוך שש הפעולות הכלולות ב’מבחן היכולת’, הוא מאושר על ידינו לתהליך של הגשת תביעת סיעוד. בשלב זה נחתם הסכם בין המבוטח לבינינו, כדי שנגיש את תביעת הסיעוד בשמו.
- בניית תיק תביעת סיעוד והגשת התביעה: בשלב זה הנציגה המקצועית מטעמנו ממלאת עבורכם את הטפסים באופן המלא והמדוייק ביותר, דואגת לאיסוף המסמכים הרפואיים התומכים, ומגישה בשמכם את תביעת הסיעוד לחברת הראל.
- הדרכה לקראת ביקור הרופא: על סמך הניסיון הרב שלנו, אנחנו נדע להדריך את המבוטח לקראת הביקור של הרופא מטעם חברת הראל, כדי שהוא יקבל תמונה נכונה של המצב ללא ניסיון ליפות את המציאות.
- מעקב עד הזכיה: לאחר הגשת התביעה אנו מנהלים מעקב אחר הסטטוס שלה עד להתקבלותה, או, במקרה שהתביעה נדחתה, נגיש בשמכם את הערעור.
- זכיה וקבלת כספי הפוליסה: רק לאחר הזכייה תתבקשו לשלם לנו עמלת טיפול. במקרה שתביעתכם לא תתקבל – לא ייגבה מכם תשלום!